پایگاه خبری، تحلیلی استان خوزستان www.atrkaroon.ir

امروز: 29 اردیبهشت 1401 ساعت: 9:14 ق.ظ

ارتباط مردمی مدیرکل کمیته امداد خوزستان در سامانه تلفنی سامد

خوزستان"عطرکارون"مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، در مرکز ارتباط مردم و دولت حضور یافت....
خوزستان”عطرکارون”به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان یکشنبه  ۷ شهریور با اطلاع رسانی قبلی، در سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری خوزستان حاضر شد و به صورت تلفنی با مردم گفت و گو کرد و به سؤالات و مشکلات مخاطبان پاسخ داد و دستور اقدام فوری تعدادی از آنها را صادر کرد.

خوزستانی ها  با شماره‌گیری ۱۱۱ به‌طور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفتگو و برای طرح درخواست و سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کردند.
سامد سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.
ارتباط از طریق سامانه سامد باهدف ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم، برای پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود.
شیبه به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری و تسریع درروند خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد خبر داد و افزود : سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت  www.e.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : بر اساس فرآیند تعریف‌شده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد صورت می‌گیرد.

 سکینه فرهادیان بابادی

سکینه فرهادیان بابادی

مدیر مسئول و صاحب امتیاز

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter

http://atrkaroon.ir/?p=24300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار